گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

حقوق قضایی به دو بخش حقوقی و کیفری تقسیم می شود اکثر وکلای زمینه های کار خود را با توجه به میل و رغبت خود با توجه به زمینه های کاری مشخص می کنند.اکثر به صورت تخصصی کار می کنند و عده ای هم در تمامی زمینه فعالیت لازم به ذکر است یکسری وکیل در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری می توانند فعالیت کند اما عده ای از وکلا برای خود زمینه ای را انتخاب می کنند و در آن زمینه به فعالیت کار می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۳۲
vahid نظری

بر اساس بند4 اصل 43 و بند 6 اصل دوم و اصول نوزدهم، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی، اجبار افراد به کار معین و بهره کشی و و زور گیری ممنوع  و مردم  ایران از هر قوم و قبیله ی که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد،زبان  و مانند اینها امتیاز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن ومرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و هر کس حق دارد شغلی را که به آن مایل است و مخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۴۰
vahid نظری

اگر دنبال استرداد طلا هستید شما می توانید براحتی وکیل دادگستری این کار را انجام بدهید که در ادامه به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم که چگونه می شود با بهترین وکیل استرداد طلا صحبت کرد. شما می توانید در صورت داشتن به سایت گروه وکلای آریا دادیار مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۲۰
vahid نظری