گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

وکیل بیمه بیکاری

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۰ ب.ظ

بر اساس بند4 اصل 43 و بند 6 اصل دوم و اصول نوزدهم، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی، اجبار افراد به کار معین و بهره کشی و و زور گیری ممنوع  و مردم  ایران از هر قوم و قبیله ی که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد،زبان  و مانند اینها امتیاز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن ومرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و هر کس حق دارد شغلی را که به آن مایل است و مخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند.

ماده 60 کار تعالیم دینی، اخلاق، کرامت انسانی و حفظ عزت نفس وی ایجاب می نماید که کار و فعالیت افراد ارزشمند تلقی و اجرت آن را با توافق تعیین و پرداخت در صورت عدم توافق اجرت المثل آن توسط اجیر کننده پرداخت گردد. بر این اساس قانونگذار در ایران ،قانون کار را تدوین و ناظر  بر قراردادهای کار مشمول این  قانون قرارداده است . در ادامه برای حمایت مالی (اقتصادی)از افرادی که به علل قهری و غیر ارادی از ادامه ی کار بازنشسته و بیکار شده اند تحت شرایط مقرر در قانون مربوطه آنان را تحت پوشش بیمه ی بیکاری قرارداده ست.

وکیل بیمه

مطابق این قانون کلیه ی شمولین قانون تامین اجتماعی که تابع قوانین کار و کشاورزی هستند مشمول مقررات بیمه ی بیکاری می باشند.

وکیل بیمه بیکاری ، وکیل دادگستری است که با کسب پروانه ی وکالت از کانون وکلا یا مرکز قوه ی قضاییه و گزاندن روزی کار آموزی مبادرت به مطالعه قوانین مرتبط با رابطه ی کارگر و کارفرما آیین دادرسی کار و بیمه ی بیکاری با کسب تجربه از طریق دفاع در دعوای موضوع آن بر تمام نکات حقوقی آن مسلط گشته است.

جهت خواندن مقاله کامل می توانید به سایت "  وکیل بیمه بیکاری | وکیل خوب بیمه بیکاری - گروه وکلای آریا دادیار " مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی