گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

وصول مطالبات

چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

شاید در نگاه اول وصول مطالبات، عملی ساده و غیر تخصصی به نظر آید و هر شخص با این تصور که بدون داشتن تخصص و اطلاعات حقوقی می تواند مطالبات خود را وصول نماید،بدون مشورت با اهل فن،خود به دنبال انجام این امر رفته و ممکن است در عمل با مشکلات عدیده ای مواجه گردد و به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات و رویه دادگاهها ، گاه ممکن است فرصت احقاق حق خود را برای همیشه از دست بدهد.

وصول مطالبات علی رغم ظاهر ساده آن،در عمل دارای پیچیدگی های بسیار بوده و تخصص و تجربه را ضروری می سازد

موسسه وصول مطالبات

به همین دلیل اصل اولیه به هنگام مواجه شدن با چنین مشکلاتی کمک گرفتن از یک وکیل حقوقی متخصص می باشد که بتواند در روند وصول مطالبات به شما کمک کند.

گروه وکلای آریا دادیار بیشترین میزان تعهد و خدمت را نسبت به موکلین خود دارد و با پیگیری دقیق و مداوم پرونده ، تضمین خواهد کرد که نتیجه ای قابل قبول به دست آورد.

به عنوان مثال عدم ارسال اظهارنامه در بدهی های بدون سررسید، عدم رعایت و توجه به مواعد چک و اطلاع از نحوه استفاده از مزایای اسناد تجاری،عدم درخواست به موقع تأمین خواسته ، عدم مطالبه خسارات به نحو صحیح و یا عدم توانایی در تطبیق قرارداد با مواد قانونی و … طلبکار را متحمل ضررهای جبران ناپذیری می نماید.

در بسیاری از موارد حتی پس از اخذ حکم قطعی،با ادعای اعسار بدهکار، اجرای حکم دادگاه و پرداخت بصورت یکجا را برای همیشه منتفی می سازد.

آیا می دانید که اقامه دعوی آن هم بصورت شتاب زده همواره بهترین و سریع ترین راه جهت وصول مطالبات نمی باشد؟!

ممکن است روش های متفاوتی با توجه به شرایط هر پرونده و در راستای اخذ نتیجه بهتر و سریع تر، اعمال گردد

شرح وظایف کارشناس وصول مطالبات

یکی از اصلی ترین وظایفی که یک وکیل یا کارشناس وصول مطالبات دارد این است که به درستی جزئیات پرونده را درک کند.خیلی وقت ها افرادی به ما مراجعه می کنند و تجارت های جدید و یا ایده های خلاقانه ای داشته است و حالا متحمل خسارت شده یا این که از وی کلاهبرداری شده است.

در چنین مواقعی کارشناس باید بتواند به خوبی شرایط خاص پرونده را درک کرده و شناختی کلی از جریان رسیدگی به آن داشته باشد تا بتواند به موکل کمک کند.

نکته و مزیت بسیار مهمی که گروه وکلای آریا دادیار دارد این است که برای هرگونه دعاوی، وکیل مخصوص به آن را به شما معرفی خواهد کرد.

همان گونه که احتمالا خودتان نیز می دانید ، نمی توان برای دعاوی خانواده، وکیلی را انتخاب کرد که تنها در دعاوی ملک یا حقوقی تخصص دارد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که به این مجموعه اعتماد کرده و وصول مطالبات خود را به آن ها بپسارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۵
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی