گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

تنظیم قرارداد آنلاین

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۲ ب.ظ

یکی از رسالت‌های اساسی وکلای دادگستری هدایت و راهنمایی مردم برای تنظیم انواع قراردادها به شیوه صحیح و اصولی است. متأسفانه به دلیل عدم آشنایی مردم به انواع خدمات قابل ارائه از سوی وکلای دادگستری کمتر در این زمینه به آن‌ها مراجعه شده و خدمات ایشان محدود به مشاوره‌های حقوقی و قبول وکالت در پرونده‌ها شده است.

برای درک ضرورت تنظیم قرارداد توسط وکلای دادگستری باید بدانیم درصد بسیار بالایی از پرونده‌های مطروحه در دادگستری ناشی از اختلافات قراردادی است که خود آن‌ها نشأت گرفته از بد تنظیم شدن قراردادها هستند.

پرونده‌هایی از قبیل مطالبه وجه التزام قراردادی، مطالبه خسارت قراردادی، عدم انجام تعهد، تأخیر در انجام تعهد، ابطال معامله، تنفیذ معامله، بطلان شرط ضمن عقد و بسیاری دیگر از دعاوی از این قبیل هستند که با تنظیم صحیح و اصولی قرارداد مبنای دعوا می‌شود از مطرح شدن بسیاری از آن‌ها جلوگیری کرد یا هزینه مطرح شدن آن‌ها را بالا برد به گونه‌ای که شخص نقض کننده قرارداد مصلحت خویش را در حل و فصل اختلاف بیابد تا مراجعه به دادگاه.

البته تنظیم یک چنین قراردادی که هم منافع اطراف قرارداد را تأمین نماید و هم ضمانت اجراهای عملی و کاربردی را در اختیار طرفین معامله قرار دهد و در هنگام بروز اختلاف با مدرن‌ترین شیوه‌ها بدون مراجعه به مراجع قضایی و به وسیله داور حل اختلاف نماید، نیازمند دخالت وکیل دادگستری با دانش و تجربه‌ای است که به تمام زوایای پیدا و پنهان قراردادها و شیوه‌های مدرن داوری تسط کامل داشته باشد چراکه کوچکترین اشتباه در این زمینه تمامی تلاش‌های طرفین معامله برای حفظ و ادامه قرارداد را با چالش جدی مواجه می‌کند. خانه دفاع به همه اشخاصی که قصد انعقاد هرگونه قرارداد با اشخاص دیگر دارند این اطمینان را می‌دهد که با تکیه بر دانش وکلای دادگستری با تجربه خود برای این مهم با افتخار در کنار آن‌ها خواهد بود و در کمترین زمان ممکن  و با هزینه‌های بسیار مناسب این خدمات را ارائه می‌دهد.

بنابراین بدون نگرانی از هزینه‌ها یا عدم تخصص کافی و برای بهره‌گیری از این خدمت  کافی است با حضور در خانه دفاع نسبت به طرح موضوع اقدام تا نوع و شرایط قرارداد درخواستی شما از جنبه های مختلف بررسی و تعیین گردد و نهایتا پس از تنظیم در اختیار شما قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۳
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی