گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

وکیل شرکت کیست؟ آیا میتوان هر فردی را بعنوان وکیل شرکت تعیین نمود؟ حتما جواب منفی است. فردی را میتوان بعنوان وکیل شرکت تعیین نمود که توانایی شروط مقرر در ضابطه باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۸
vahid نظری

وکیل اداره کار شخصی است که بر قانون اداره کار ، تامین همگانی ،دستورالمعل ها و بخشنامه ها و سایر قانون مربوط توانایی دارد و همچنبن با روند بررسی در ماخذها اداره کار و مستندات لازم جهت عرضه به ناحیه مذکور آگاهی کامل دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۴۳
vahid نظری

ممکن است برای شما و اشخاصی که قصد دارند شکوائیه از ارگان های دولتی و اداری مملکت هستید اسم دیوان عدالت اداری آگاه باشد.  اما برای برخی دیگر پرسش است که دیوان عدالت اداری چه هست؟ چه وظایفی دارد و حدود شایستگی آن چقدر است ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۳۶
vahid نظری

ضابطه مجازات اسلامی علی الخصوص زمینه دیات برگرفته از فقه  اسلامی است و به فرم تفصیلی اقسام گوناگون دیه جنایات بر نفس، اعضاء و منفعت را معین کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۳
vahid نظری

هنگامی پرونده کیفری در دایره کلاهبرداری دارید، قبل از هرگونه عمل از مشاوره و نمایندگی وکیل کلاهبرداری حرفه ای و کاربلد استفاده کنید.

زیرا مسئله کلاهبرداری در ضابطه بسیار حساس و با دقت است و در برخی از موارد محتمل است سرانجام پرونده شما را به صورت کلی عوض کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۲۷
vahid نظری

شهرداری یکی از سازمان های عمومی محسوب می شود که به صریح ضابطه دیوان عدالت اداری، محل و مرجع بررسی به شکوائیه از اقدامات و تصمیمات ضد ضابطه آن، دیوان عدالت اداری است. قانون و مقررات وکیل شهرداری در موسسه حقوقی آریا دادیار از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردارند. دعاوی مرتبط به شوراهای اسلامی شهرها، شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده 5 اینگونه جزو دعاوی و مباحث مرتبط با شهرداری هاست. در فرم فقدان تسلط به قانون و مقررات دایره شهرداری توان نخواهیم بود از حقوق خود دفاع نماییم. افرادی با عنوان وکیل شهرداری فعالیت می کنند که بر قانون شهرداری تسلط داشته و این توانایی را دارند که از حق و حقوق شما به نحو مناسبی دفاع نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۰۷
vahid نظری

هرچند که جرائمی از قبیل جعل و کلاهبرداری و یا سرقت رایانه ای قابل بررسی با عمومات ضابطه مجازات اسلامی است ولی جرایمی نظیر دسترسی غیر مجاز ، استفاده از پهنای باند بین المللی و زوایای فنی پیچیده ای دارد که یک مهارت و درک مفاهیم و جرایم آن نیاز به سالها خبرت و فعالیت عملی در این دایره دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۰۴
vahid نظری

وکیل اداره کار کسی هست که می تواند نمایندگی پرونده های حقوقی مرتبط با اختلافات مابین کارفرما و کارگر در استان تهران را قبول کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۲۷
vahid نظری