گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

بهترین وکیل اداره کار تهران

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۷ ب.ظ

وکیل اداره کار کسی هست که می تواند نمایندگی پرونده های حقوقی مرتبط با اختلافات مابین کارفرما و کارگر در استان تهران را قبول کنند.

در این پست میخواهیم به تمامی مباحث مرتبط با کارگر و کارفرما، ماخذها دارای صلاحیت برای حل مشکل مابین کارفرما و کارگر و اختیارات وکیل اداره کار در ایران بپردازیم.

اگر تمایل به کسب دادهها بیشتر در این باره دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

ضرورت برای وکیل اداره کار چه هست؟

همانطور که می دانید در کلان شهر تهران کسب و کارها بسیار متنوع هستند. در این شهر از اقصی نقاط مملکت به منظور دستیابی به شغل و درآمد حضور دارند. حضور افراد با طرز فکرهای گوناگون در یک مجموعه خواسته یا ناخواسته اختلافاتی را به وجود می آورد. حضور وکیل اداره کار در تهران شروطی فراهم می آورد که در این اختلافات حق کسی تباه نگردد.

کارگران عزیز، زحمتکش ترین اقشار جامعه بشمار می روند که بیش از هر قشری حق و حقوق آنها تباه می گردد.

امروزه به دلیل پیچیدگی کسب و کارها بسیاری از کارفرمایان با دور زدن ضابطه حقوقی و قضایی به راحتی حق و حقوق کارگران را پایمال می کنند. در مواردی دیگر که کارگر مستحق دریافت مزد، عیدی و سنوات است کارفرما از دادن آن سرباز می زند.

نیاز به حضور هزینه وکیل اداره کار در تهران با توجه به مطالب بیان شده به وضوح روشن می گردد.

تفاوت وکیل اداره کار با دیگر وکلا در چه هست؟

همانطور که می دانید یک وکیل در ارتباط با تمامی جنبه های حقوقی و قضایی شناخت دارد. به هر حال با گذراندن دوره های تحصیلی، تمام معیارها و بایست و نبایدهای مرتبط با رشته خود را به حد کافی می شناسد.

اما در ارتباط با خبرت کسب شده این چنین نیست. تجربیات وکیلی که در دایره کیفری در حال فعالیت هست با یک وکیل اداره کار تهران یکی نیست. هر کدام از این دو فرد در دایره فعالیت خود به دلیل داشتن پرونده های زیاد و متنوع توانایی تجارب فوقانی هستند.

بنابراین نمایندگی یک پرونده اختلاف کار بین کارگر و کارفرما توسط یک وکیل اداره کار تهران، نتیجه بسیار بهتری نسبت به نمایندگی یک وکیلی که در دیگر دایره ها در حال فعالیت هست خواهد داشت.

چنین دستمزدی که توسط وکیل اداره کار تهران در عقیده گرفته می شود مناسب با حد درآمد و حال کارگر وجود دارد. که این مساله در دیگر زمینه چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

درخور به بیان است که وکیل اداره کار در تهران، به دلیل بالا بودن اختلافات احتمالی در این شهر به دلیل وسعت بالای آن از خبرت بسیار بالاتری نسبت به وکلای کار شهرها دیگر برخوردار هست.

طبق ضابطه موجود، کارگر کسی هست که به دستور کار فرما، در محلی مشخص نظیر: کارگاه، کارخانه، شرکت و غیره مشغول کار می شود، و در قبال کار اجرا گرفته دستمزد دریافت کند.

کار اجرا گرفته برای کارگر بایست به فرم منظم باشد که دریافتی در قرارداد بین دوجانب محتمل است روز مزد یا ماهانه تقدیم کارگر گردد.

کارگر بایست در مقابل کاری که اجرا می دهد از کارفرما حق السعی دریافت کند. در فرم اجرا کار مجانی برای کسی، هیچکدام از دوجانب مشمول ضابطه کار و کارفرما نخواهند شد. چنین لازم هست که کارگر کاملا از کارفرما تبعیت داشته باشد در فرم اجرا کار به فرم مستقل به عنوان کارگر معارفه نمی گردد.

جهت کامل خواندن مقاله می توانید روی لینک " وکیل اداره کار + تهران + مشاوره حقوقی اداره کار- گروه وکلای آریا دادیار " مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۵
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی