گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

ثبتی

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۱ ب.ظ

   
در مورد چگونگی پیدایش اصطلاح خالی بندی گفته شده که در زمان رضا شاه که با کمبود اسلحه مواجه شدند و نمی خواستند دزدان و اشرار از این موضوع خبر دار شوند تعدادی از پاسبانان حکومت فقط غلاف خالی اسلحه را به کمر خود می بستند تا در حکم مترسکی دیگران را با آن بترسانند و البته بعد از مدتی طراران از این شگرد آگاه شدند و هر وقت پاسبانی را می دیدند با هم می گفتند فلانی خالی بسته . یعنی خلاف واقع نشان می دهد.


غرض اینکه سازمان ثبت ما هم آنچنان از پیشرفت و بروزآوری فن آوری های خود داد سخن دارد که دولتی ها را هم دچار توهم کرد تا به پشتوانه آن طرح عظیم و بسیار بجا و کارآمد کدرهگیری را اجرایی کند.
سازمان ثبتی که گذراندن دوره پیش پا افتاده ICDL را نشانه پیشرفت می داند .
سازمان ثبتی که از افزایش بی رویه دفاتر اسناد بدون فراهم کردن بسترهای لازم ، به عنوان یک افتخار نام می برد و چشم بر تبعات منفی این اقدام می بندد.
سازمان ثبتی که هنوز با آنهمه امکانات مالی نتوانسته یا شاید هم نخواسته نرم افزاز جامعی را برای دفاتر اسناد طراحی و عرضه نماید.
سازمان ثبتی که جسارت بروزآوری قوانین کهنه ثبتی را ندارد و فقط با چندین تغییر دم از تحول و نوآوری می زند .
سازمان ثبتی که حتی مجموعه بخشنامه های ثبتی سایت خود را هم مدت هاست بروز نکرده تا این سردفتران فلک زده باشند که برای رفع این نیاز حیاتی و اولیه خود هر چند گاه کتاب آن را که نان دانی برای مولفانش شده است به قیمت بالایی تهیه کنند و ...

فقط باید به دولتمردان عزیز خود بگوییم گول غلاف زرین سازمان ثبت را نخورید که تو خالی است !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۶
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی