گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

استرداد طلا توسط وکیل

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۰ ب.ظ

اگر دنبال استرداد طلا هستید شما می توانید براحتی وکیل دادگستری این کار را انجام بدهید که در ادامه به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم که چگونه می شود با بهترین وکیل استرداد طلا صحبت کرد. شما می توانید در صورت داشتن به سایت گروه وکلای آریا دادیار مراجعه کنید.

استرداد طلا جزو مباحث مهمی است مانند جهیزیه که جهیزیه مال خانم است اما طلا را باید مرد بگیرد. برای استرداد طلا باید ابتدا فاکتور های آن را پیدا کنید و بدانید که در صورت نبود فاکتور قادر خواهید بود در کمترین زمان تنها با یک دادخواست حرفه ای طلا را از زوجه استرداد نمایید.

استرداد طلا بعد از طلاق :

برای استرداد طلا بعد از طلاق شما باید همانند مطلب بالا دارای فاکتور باشید اما راههای دیگر نیز وجود دارد که عبارتند از :

در بسیاری از مردم شایع است که تکلیف طلا بعد از طلاق چگونه است با وضعیت حقوقی طلاهای زن بعد از طلاق چگونه است و به کرات دیده شده که دادخوست استرداد طلا از زوجه تقدیم دادگاه شده است. باید گفت که دادخواست مطالبه طلاجات در اکثر موارد به نتبجه نمی رشد. همانطور که گفته شد قانون حاکم بر استرداد هدیای زندگی مشترک مواد 795 الی 803 قانون مدنی است، که این حکم شامل استرداد طلاجات نامزدی هم می گردد.

منبع : https://ariadadyar.com/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%87

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی