گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

بهترین وکیل آنلاین در تهران

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

در این مقاله میخواهیم راجب بهترین وکیل آنلاین در تهران صبحت کنید که چگونه وکیل آنلاین را پیدا کنیم و به صورت رایگان با اون صحبت کنیم و مشکلات خودمون را به یک وکیل دادگستری بگوییم. بهترین وکیل آنلاین تهران فردی هست که از طرف شخصه اعم از حقوقی یا حقیقی به سبب عقد وکالت برای انجام کاری مامور می شود.

وکیل آنلاین

چرا وکیل آنلاین :

علت اینکه میگیم از وکیل آنلاین استفاده کنید پایین آمدن هزینه های شما می شود و براحتی به یک وکیل مجرب کار بلد می توانید براحتی دسترسی داشته باشید.

همچنین در وکیل آنلاین ما به صورت آنلاین و آنی جواب شما را می دهیم و می توانید براحتی پاسخ سوال خود را بدست آورید.

نحوه کار وکیل آنلاین

سوال از وکیل به صورت آنلاین در شبکه های مجازی پاسخگویی شما عزیزان هستند شما میتوانید در زمینه های مختلف حقوقی ، سوالات خود را از گروه تهران وکیل ما بپرسید و از مشاوره ی حقوقی این  عزیزان بهره مند شوید .

یکی از موضوعاتی که این وکلا در این مجموعه ( گروه وکلای آریا دادیار ) در آن تخصص دارند جرم افترا است :

افترا دوگونه است : هم افترای  لفظی ، هم افترای  عملی یعنی نسبت دادن یک جرم به دیگری با علم به اینکه وی مرتکب آن جرم نشده است .

به همین دلیل معمولا صرف شکایت از دیگری و عدم توانایی اثبات ارتکاب جرم از سوی او موجب تحقق جرم افترا نمی شود بلکه می بایست سوء نیت آن فرد شاکی یعنی علم به جرم نبودن دیگری ثابت شود . افترای عملی نیز بدین معناست که اسباب و وسایل جرم نیز به ناحق در اختیار دیگری قرارداده شود تا وی مجرم به حساب بیاید مانند آنکه کسی آن جرم را در خانه ی دیگری مخفی کند با این قصد که جرم به صاحب خانه منتسب شود

همان طور که گفته شد جرم کلاهبرداری نیز مانند سایر جرایم اصولا بصورت عمدی تحقق می یابد بدین ترتیب که شخص مجرم با علم و آگاهی و سوء نیت و برای رسیدن به سود دست به فریب دیگری بزند  لذا نداشتن عمد در فریب دادن دیگری و یا نداشتن عمد در بودن مال باعث عدم تحقق جرم کلاهبرداری میشود.

جرایمی که در بالا راجع به آن توضیحات مختصری داده شد ممکن است برای هریک از شما عزیزان رخ داده باشد موسسه حقوقی در آریا دادیار با نیت خدمت رسانی و دادن مشاوره حقوقی دقیق و به موقع وکارا میتواند در بسیاری از موارد و پیش از رخ دادن این قبیل از مشکلات به کمک شما بیاید و بروز هرگونه مشکل حقوقی برای شما عزیزان جلوگیری کند.

 

در صورتی که میخواهید مطلب را به صورت کامل بخوانید روی لینک وکیل آنلاین | وکیل آنلاین رایگان - گروه وکلای آریا دادیار کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی