گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

گروه وکلای آریا دادیار - قبول انواع وکالت

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران با قبول انواع پرونده های حقوقی و کیفری

پیمانکار مستاجر یا مالک

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ

سلام من نصاب درب اتوماتیکم مهره ماه سال گذشته یه درب نصب کردم برای یه فروشگاه که کل مبلغ با اجرت نصب دو میلیون تومان شد اما تا الان 500 بیشتر به من ندادن فروشگاهئ که درب آن را نصب کردم در حال تغییرات بود من پیمانکار اونجا معرفی کرد در کل شخصی اونجا را کرایه کرد این تغییرات اون انجام میداد تمام کارا انجام شد کرکره نصب شد قرار داد مستاجر بهم خورد الان نه پیمانکار پول ما رو میده نه مالک و نه مستاجر ما هم قرار دادی با هیچ کدوم نداریم سوال من اینه میتونیم بریم درب کلا باز کنیم اون 500 تومانم به عنوان خسارت باز بست ببریم الان اونجا تعطیل از روز نصب تا الانم درب باز نشده اگر نمبشه باید چه کار کنیم 7 ما شد خبری نشد

 

با سلام شما بر اساس فاکتوری که صادر کردید برای درب یک دادخواست مطالبه وجه به طرفیت مستأجر پیمانکار و صاحب ملک بدهید و با فاکتور و تعرفه شاهد می توانید رأی بر محکومیت نامبردگان اخذ نمایید و اجرت و مبلغ درب را مطالبه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۵
vahid نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی